Geplaatst: 27-02-2006 21:30
[50451] Ik had graag een ontvanger geplaatst van een centrale vergrendeling op afstand. Kan iemand me vertellen waar de relais van de centrale vergrendeling is geplaatst? En hoe je deze best aansluit..(ontvanger met 2 kanalen)