stoelgordelspanner

3 reacties

Merk
Ford
Model
Courier
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-03-2006 11:01

[50892] Ik heb van de sloop een stoelgordelspanner gemonteerd daar mijn sluiting kapot was .Nu blijft echter mijn airbag lampje knipperen . Mijn vraag dus hoe kan ik deze resetten of is er een ander probleem ?