Geplaatst: 05-12-2007 14:07
[94198]Auto kan maximaal 120 km/u halen trekt totaal niet, stationair draait die wel mooi in evenwicht maar met tikkend geluid boven bij nokkenassen. Ik moet wagen nog binnen krijgen voor compressie test enzo maar wil op voorhand al informeren.
wat kan ik hier aan doen,
zal Nokkenassen vervangen en hydraulische klep stoters helpen?
Kan dit ook aan de nokkenas versteller liggen?
alvast bedankt