Geplaatst: 07-12-2007 18:04
[94337]Nadat de accu het 's-morgens zonder voorafgaande waarschuwing had begeven, is in deze B5252S 2,5-10V een nieuwe accu geplaatst. Na het starten bleek een van de afstandbedieningen niet meer te werken. Deze opnieuw moeten inleren. Tevens loopt de motor maar ca 500-700rpm in warme toestand.
Na het uitlezen van de onboard diagnose onder de motorkap is alleen de volgende foutmelding:
Foutcode 1-2-2 inlaat temperatuur te hoog.
De sensor in de inlaatlucht is ca 2650k bij 5'C. De temperatuur op het display is 8'C (dat is 3 te hoog) terwijl de temperatuur op de aftersale-airo display 5'C aangeeft. Deze waren voorheen altijd gelijk.
Het lamda-lampje gaat gewoon uit. Wat is hier aan de hand?