Geplaatst: 07-12-2007 9:05
[94311]Goedemorgen,
Klant klaagt dat deze 206 1.4 60.000 km soms stottert bij wegrijden.. Foutcode lamp brand en begin van de week uitgelezen, twee codes betreffende lambdasignaal. Na wissen bleef het lampje uit het labdasignaal nog gechekt en pendelde mooi..
Klant belt dat hij nog steeds stottert en lampje brand ook weer.
Ik weet dat er problemen zijn met de bobineblokken en dan zal hij ook stotteren, maar dan kan ik de foutcode niet plaatsen..
Iemand een idee??