Geplaatst: 09-12-2007 20:18
[94464]hallo,
deze wagen met 90000km schakelt wat moeilijk naar 2de versnelling....zowel op als terug. als de pook tijdens schakelen naar 2de vernelling goed naar links getrokken wordt gaat het gewoon goed maar bij normaal schakelen (en men hier geen extra aandacht aan besteedt) gaat het redelijk zwaar. heb gezien dat schakelen d.m.v. kabels gaat. is er hierbij nog een afstelmogelijkheid?
met vriendelijke groet peter