Geplaatst: 10-12-2007 23:52
[94563]Beste monteurs
nu geen probleem maar een kwaliteitsvraag,kunnen jullie mij zeggen hoe de 6 cilinder diesel met een automaat erachter zich in de praktijk houd
ik heb namelijk een zwager die deze auto nieuw aan wil schaffen
ik hoop dat jullie hierop reageren
BVD Levien Boutens