Geplaatst: 09-03-2006 9:52
[51233] Hallo techneuten,
Ik ben met een 306 gewone diesel bezig, deze start,loopt,trekt prima maar bij constante snelheid vertoont hij stotterend,hakend gedrag. m.i geen verstuivers, geen fout in geheugen. Er zit een lucas pomp op,en een luchtmassameter.
Wie kan mij een tip geven?