4 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 19-03-2006 15:47
hebeen 911 cabrio uit 1994 staan die stationair onregelmatig loopt en met afremmen afslaat.
kent iemand dit verschijnsel? stappenmotor werkt naar behoren