Geplaatst: 26-03-2006 23:16
[52509] kan iemand mij vertellen hoe de kachel bij een 108cdi wordt geregeld klant belde van de week dat het langer duurt voordat de kachel warm word
werkt deze ook met gloeiers in het warmwatercircuit of moet de webasto standkachel meewerken
of gaan de thermostaat weleens stuk
bedankt vast voor het meedenken
ps: ik heb de auto nog niet in de werkplaats gehad