Geplaatst: 05-02-2006 22:02
[48659] Hallo
Ik heb een peugot 807 en er staat op de boardcomputer roetfilter niveau te laag en dat geeft een storing zodat de auto in noodprogramma komt. hoe kan de niveau weer omhoog krijgen dan ?? weten jullie dat misschien..?