Geplaatst: 06-02-2006 19:53
[48727] weet er iemand hoe een beurt interval lampje te resetten is ?
van een 406 1.8 benzine bj `98/`99
zonder apparatuur !
ik heb iets gehoord van contakt aan/uit samen met het knopje van
de dag teller maar weet het niet precies.
bvbd rob.