3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 16-12-2007 20:40
[94914]In lagere toeren gebied rookt de auto,olie verbruik is dan hoog
vooral bij stationair
als je boven de 2500 toeren komt is het roken weg
400 km is er 1 liter olie weg
ik dacht zelf aan de carter ventilatie.....