Geplaatst: 16-12-2007 10:55
[94867]Geachte lezeres,
We hebben hier een 204 staan ,jawel zo'n oudje waar de distributie van versprongen is(Spanner stuk),nu mij vraag, hoe moet dit afgesteld worden,met andere woorden waar staan de tekens,ik zie op het nokken as tandwiel 2 streepjes staan(welk van de twee moet ik hebben),en op het krukas tandwiel 1,maar ik zie niet waar ze tegen over moeten staan,op het verdelerhuis staat ook een streepje,volgens mij voor de 4 de cil.
BVD,
Hans l