Geplaatst: 17-12-2007 20:46
Gereviseerde motor in een transporter gebouwd, alles vernieuwd.
Distributie staat 100% goed.
Pomp netjes op tijd gezet met streepje.
Motor wil nu niet meer aanslaan.
Klein beetje remmenreiniger en slaat gelijk aan maar blijft niet lopen.
Wat kan dit wezen.