Geplaatst: 18-09-2007 22:15
[88766]heb een corsa 1.4 staan met vast gelopen waterpomp en hier door de distributie riem kapot.
heeft het zin om een nieuwe waterpomp en riem te monteren of kan gelijk de kop er af ?
heb de klepdeksel gedemonteerd en de kleppen en lijken normaal goed op en neer te gaan.
heeft iemand hier ervaring mee ?