Geplaatst: 24-09-2007 11:50
[89102]deze corsa gaat wanneer de motor op temperatuur is slecht lopen, geeft geen foutcode aan , wel zie ik dat de probleem in de gasklep zit [ stand ] loopt bijna niet omhoog en dan schiet hij opeens wel omhoog.
nu zou ik de gasklephuis wel willen vervangen maar de dealer zegt dat het ook in de kabelboom kan zitten, computer,,,, heeft iemand een tip?.