warme luchtblazer chauffage

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Sharan
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-02-2006 22:48

[48861] Iemand raad ? Geen digitale of elektronische klima .Zonder klima aangezet heb op de 1 en 2 snelheid , geen ventilator en op de 3 en 4 wel ..als ik de klima op zet op de 1 en 2 dan brandt het lichtje van de klima wel , maar geen ventilator...als ik de 3 en 4 opzet dan valt het lichtje van de klima uit en ook geen ventilator....al de knoppendoos vervangen en de regulator van de motor..