Geplaatst: 08-02-2006 16:39
[48908] zo nu en dan foutmelding op wielsensor r.a. weerstand van deze sensor is 100 ohm hoger dan van de andere sensoren, gemeten in de aansluiting van de regeleenheid. zit(ten) er nog extra stekker(s) in de kabelboom (waar en kleur) tussen sensor en regeleenhed die voor een overgangsweerstand zorgen.
bedankt, J.E