Geplaatst: 09-02-2006 16:33
[49004] heb hier een sharan vr6 met problemen (climatronic)
als je met de wagen rijdt met een temperatuur van 22 graden en je zet de temperatuur op low,dan regelt hij niet af naar low.
maar start je de wagen bv s morgens en je zet climatronic op low wordt hij ijskoud en is er geen probleem.
is uitgelezen geen storing.misschien een sensor?