Geplaatst: 13-02-2006 1:26
[49269] hallo collega's
ik ben bezig met het voorbereiden van het ombouwen van mijn golf 4 sdi naar een 110 pk tdi motor(geen pompduse).
iemand nog tips en/of tricks ?is het wel mogelijk wat electronica betreft ?
b.v.d marins