Geplaatst: 15-02-2006 20:20
[49464] Zolang de motor koud is valt deze snel stil tijdens het optrekken, als de motor warm is zijn de problemen weg. Temperatuur sensor geeft goed aan, ook heb ik het smoorklephuis al schoongemaakt. Wie heeft hier ervaring mee?
Alvast bedankt.