automaat versnelingsbak

19 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1993
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-02-2006 21:01

[49383] hoe krijg ik de koppelomvormer terug op zijn plaats ,zijn er punten waar je moet naar kijken, ik krijg de versnellingsbak niet meer terug op zijn plaats,is er iemand die het weet ?