Bij Optrekken Zwarte ROOk!!!

10 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-02-2006 13:08

[49432] hoi mijn golf TDI 90 pk trekt goed op maar als k hem beetje opentrek zo 4duizend touren dan kom er zwart rook ??? wat kan dat aan liggen als k normaal rij is der nix aan de hand Alvast bedankt