10 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 15-02-2006 13:08
[49432] hoi mijn golf TDI 90 pk trekt goed op maar als k hem beetje opentrek zo 4duizend touren dan kom er zwart rook ??? wat kan dat aan liggen als k normaal rij is der nix aan de hand Alvast bedankt