7 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 24-09-2007 16:42
[89127]hoe kan ik handenvrij bellen in W203 en W211, beiden van 2005.????Op radio en stuur is functie van telefoon voorzien.