Geplaatst: 21-12-2007 13:55
[95237]hoi, ik ben al enige tijd bezig om deze wagen weer aan de praat te krijgen, hij is door een handelaar neergezet dus ik weet de voorgeschiedenis niet.Deze wagen slaat niet aan, wel na een fikse dosis remmenreiniger.Er zitten geen echte defectcodes meer in alleen van het gloeien,ik kan op mijn texauitleesapparatuur zien dat het stuurapparaat tijdens het starten niet wordt vrijgegeven.Ik vermoed dat er wat met mijn sleutel en/of ontvanger aan de hand is waardoor ik dus geen inspuiting heb.ik zie verder nergens dat mijn sleutel geen ontvangst heb alleen zie ik dat me stuurapparaat niet vrijgegeven wordt, als ik gestart heb met remmenreiniger en de motor loopt dan zie ik dat me stuurapparaat niet meer geblokeerd wordt en loopt hij ook verder goed.kan het desondanks toch in de sleutel zitten? ik hoor het graag. alvast bedankt.