Geplaatst: 22-12-2007 13:37
Hallo,
Ik heb hier een 156 1.9 JTD staan die na +/- 20 km rijden spontaan afslaat, na een 15 minuten wachten slaat deze weer aan.
Wie kan mij helpen of herkend deze storing.
Hopende iets te horen
Groeten,
Ad