Geplaatst: 20-02-2006 23:00
[49877] het gaat om een Astra G Y20DTH bj.2001
Bij gebruik van cruise control op lagere snelheden (50km/u) Voelt de auto niet constant aan. Afentoe iets inhouden of iets extra gas. Het is minimaal, maar wel voelbaar en lastig bij langere afstanden. Maf sensor is al eens verwisselt. Geen DTC's en de wervelkamer en EGR zijn al gereinigd. Verder zijn er geen klachten.