Geplaatst: 20-02-2006 23:42
golf 4 tdi pompverstuiver heeft het probleem dat hij bij het optrekken in de 4e of 5e versnelling op noodloop gaat en daardoor niet meer trekt.
Contact een keer uit en aan en hij reageert weer goed totdat we weer de zelfde situatie hebben, het is niet constant maar wel 1x per 50km.
Bij de dealer uitgelezen turbodruk te hoog ,verstelling variabele turbo niet goed gangbaar, turbo vervangen!!!
Na een aantal km komt de storing weer terug nu door de dealer de turbo regelklep vervangen en alle vacuum slangen gecontroleerd auto opgehaald maar de storing blijft aanwezig
uitlezen turbo druk te hoog.
De dealer is net als ik inmiddels radeloos.
Wie heeft er een onderbouwd idee?? (mijn voertuig is een bedrijfs auto ondanks mijn technische achtergrond besteden wij het onderhoud uit)