Geplaatst: 21-02-2006 23:19
[49962] hallo,
ik heb een golf 2 1300 benzine. Telkens als ik ben aan het rijden en ik trap de koppeling in bijv. voor de stoplicht om te remmen slaat de auto af en dat heeft die altijd als ik de koppeling intrap. Nou is mijn vraag waar kan dat aan liggen.