Geplaatst: 22-02-2006 20:35
Als ik met mijn 520I gewoon rijdt, als ik afrem of de koppeling intrap met de versnelling in de vrij wil hij af en toe gewoon uitvallen als hij warm is.
Het stationeer toerental is perfect.warm en koud
Heeft iemand misschien een idee wat het probleem kan zijn???
Alvast bedankt
Bram