Geplaatst: 23-02-2006 20:54
[50128] Ik heb hier een Astra G uit 1998 met een x16szr waarvan de temperatuurmeter niet werkt.Er zit geen sensor meer op het inlaatspruitstuk wel voor de motortemperatuur.Denk zelf dat het stuurapparaat dit doorgeeft dus dat deze stuk is.Wie heeft dit al eerder meegemaakt.
B.v.d. Dirk.