omega 2.2dti 2001 diesel lekkage rechtsvoor achter de bumper

2 reacties

Merk
Opel
Model
Omega
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-02-2006 10:49

[50068] Ik heb een opel omega 2.2dti bj 2001, met een diesel lek achter de bumper rv.Hier zit een soort (voorverwarmingsapparaat)kacheltje met een klein uitlaatje.Waaruit hij diesel verliest en of en toe komt er een rookpluimpje uit.Wie weet wat hier de oorzaak van is enof het makkelijk zelf te repareren valt.Kan het hierdoor ook komen dat de motor bij stationair toerental heel af en toe inhoudt.

BVD