Geplaatst: 24-12-2007 15:52
[95430]hallo mede monteurs....
ik heb mijn auto vrijdag stilgezet ,,en vanaf zaterdag start hij niet meer ,gaat wel rond maar slaat niet aan.
je hoord de benz pomp wel ,dus die is goed.
ik heb de nokkenas sensor vervangen ,sensor op de versn bak ,maar nog niks,er komt geen vonk uit de bobine...
de bobine krijgt wel een plus,maar vonkt gewoon niet.
het rare is dat ik hem niet kan uitlezen hij reageert er niet op,druk langer dan 1 sec op het knopje ,maar hij geeft totaal niks aan.
nu zit ik zelf te denken dat het aan de computer ligt...
heeft iemand een idee.....
groet jappie