Geplaatst: 25-12-2007 15:58
[95492]Volgende week moeten we een Scenic diesel ophalen, de eigenaar geeft aan dat het rempedaal tijdens het remmen aanvoelt als een plank, nauwelijks remvertraging heeft, en soms komt het pedaal omhoog ?
Rembekrachtiger stuk ?? Of toch iets anders ?