Geplaatst: 27-12-2007 2:00
[95563]323 F.
motor slaat af bij gasgeven, het is net of hij naar lucht hapt en/of geen ontsteking meer heeft.
Laat ik voor het afslaan het gas los, loopt ie gewoon weer netjes stationair.
Bij langzaam gasgeven stotterd hij maar blijft hij wel lopen en kan er mee gereden worden.
Lijkt op vuil in de injectoren , maar hij doet het zowel op gas als op benzine.
diverse verbindingen (zowel electrisch als vacuum) al nagekeken.
Vorige week ook al, maar na een paar keer goed gasgeven, was het probleem over.
Dit treedt spontaan op en kan ook zomaar over zijn.
Kom er zo 1,2,3 niet uit.
mvg,
Hans.