Geplaatst: 28-02-2006 11:15
[50475] Een VW Golf cabrio tdi (AFN-motor) is zeer moeilijk te starten.
Als de motor draait is alles normaal, auto trekt goed en eenmaal de motor warm start hij onmiddellijk.
Ik heb het voorgloeien nagekeken en ook de werking van de
brandstofafsluitklep, dit is allemaal ok.
Als ik een 30 tot 45 sec.start slaat de motor aan maar dit gaat
gepaart met veel rookontwikkeling (dit gaat weg na enkele sec.)
Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?