5 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 17-09-2007 18:00
hallo allemaal
ik heb hier nog een ford ka die af en toe onder het rijden hoog stationair blijft lopen.'
stationair klep is al schoongemaakt en de basis waarden gereset.
iemand hier ervaring mee???
b.v.d roy