Geplaatst: 18-09-2007 16:28
[88738]Goedendag,
Deze auto heeft als klacht dat hij stationair afslaat. Motor loopt 650 toeren. Basisafstelling van gasklep is reeds gedaan. EGR klep schoongemaakt ook. De dealer vertelde dat 650 normaal is. Vind zelf wat aan de lage kant,ook heb ik het idee dat stationair de motor niet echt goed loopt.
Hij hobbelt. Zijn geen fouten in het systeem iemand een idee?
Vr.Gr.Gerrit