Geplaatst: 25-09-2007 11:27
Zoals titel al zegt heb ik hier een bora staan met de volgende storingscode :
16885
nl Wagen snelheidssignaal (G22) onaannemelijk signaal
du Fahrzeug-Geschwindigkeitssignal (G22) unplausibles Signal
Echter snelheidsmeter werkt, dus snelheidssensor is in orde.
Vanaf instrumentenpaneel wordt dit signaal verder ''gestuurd'' naar motormanagement, echter ik heb hier geen gegevens van (lees: schema).
Wie kan mij vertellen welke draad dat is of wie heeft er al een keer zoiets meegemaakt?
Er zit ook een CAN aansluiting op het instrumentenpaneel die naar ABS en Motormanagement gaat, wordt de informatie hier overheen gestuurd?
Qua prestaties is er niets te merken aan de auto.
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Groetjes,
Ferry