Geplaatst: 27-09-2007 9:53
[89327]bas/esp gaat steeds branden met rijden, ook als je de auto start en nog niet gaat rijden brandt ie soms al.
Met uitlezen geeft ie wielsensor en/of bedrading controleren links achter.
Wielsensor achter, en sbc pomp vervangen.
Op verzoek van mb nederland alle bedrading vervangen en gecheckt, geen oplossing.