bas/esp gaat steeds branden

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-09-2007 9:53

[89327]bas/esp gaat steeds branden met rijden, ook als je de auto start en nog niet gaat rijden brandt ie soms al.
Met uitlezen geeft ie wielsensor en/of bedrading controleren links achter.
Wielsensor achter, en sbc pomp vervangen.
Op verzoek van mb nederland alle bedrading vervangen en gecheckt, geen oplossing.