Inhouden en schokken koud Y1.7DT

6 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Astra-G
Onderwerp
Brandstof(systeem)
Motorcode
1.7
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-02-2006 16:25

Als de motor koud is schokt hij hevig met optrekken

met name tussen 2000-3000 toeren, wordt mider tijdens

opwarmfase, loopt goed als motor op temperatuur is.

Verstuivers zijn reeds vervangen.

Geen foutcodes aanwezig.

Wie kent dit probleem ?