Geplaatst: 28-02-2006 16:25
Als de motor koud is schokt hij hevig met optrekken
met name tussen 2000-3000 toeren, wordt mider tijdens
opwarmfase, loopt goed als motor op temperatuur is.
Verstuivers zijn reeds vervangen.
Geen foutcodes aanwezig.
Wie kent dit probleem ?