Geplaatst: 01-03-2006 11:21
[50571] nwe 407 afgeleverd, even later een cd wisselaar ingebouwd en aangemeld/geconfigureerd maar hij wil niet spelen. Als je er cd's indoet gaat hij ze wel allemaal bij langs maar als je een cd wil afspelen en dus op het knopje van de radio drukt gebeurt er niets. Ander radio toestel geprobeerd maar geen verbetering.
iemand een idee?