VERSNELLINGSBAK VAST

3 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-03-2006 22:18

[50726] graag advies van opel kenners.bij deze astra g 1.8 BENZINE is de versnellingsbak vastgelopen ,is dit een veelvoorkomend kwaaltje bij deze wagen ? wat doe ik het best ,versnellingsbak openhalen of tweedhands of is het nodig om een nieuwe te steken in verband met een mogelijke wijziging van de constructeur aan de versnellingsbak.ik ga morgen het subframe losmaken om de bak te demonteren.

alvast bedankt.