Geplaatst: 03-03-2006 7:23
[50734] astra G y17dt 2002
de motor draait niet . Dit is reeds de 3 de keer , telkens met 2 maand tussen . De wagen reed perfect en na een nacht wou hij niet meer draaien . Defectcode P251 Overloopklep . De eerste keer startte hij na een minuut starten , de 2 de keer hebben wij het pompstuurapparaat vervangen . Wat zou het nog kunnen zijn ? Mtorstuurapparaat of overloopklep op de pomp ? Kan je dit klepje afzonderlijk vervangen ???
DANK