Geplaatst: 03-03-2006 15:06
[50766] als men met de auto rijd lijkt het of de turbo druk niet wordt geleverd ..
er staan geen storingen in (alleen de pomp kan nog worden uitgelezen)
je hoord de turbo wel
wastegate klep staat dicht en is gangbaar
catalysator hebben we los gehad maakt ook geen verschil
egr staat dicht zover te zien valt
jullie idee?