wat meer vermogen gevraagd ?

7 reacties

Merk
Ford
Model
Transit
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-05-2005 0:33

[31726] hallo profs, graag iemand die wat tips kan meegeven :

ik ben garagehouder en heb een motorhome ford transit 2.5 Diesel (geen turbo) 80 pk uitvoering.

Ik mis een beetje power vooral als het bergop moet gaan, en toch heb ik indruk dat hij brandstof genoeg krijgt want tijdens een helling als ik halfweg of volgas geeft maakt geen verschil, enkel de dieselklop geeft ander geluid (een toename van brandstof)

Tijdens het bedienen van de gasklep bedient dere de luchtinlaat (luchtaanzuiging).

Om waarschijnlijk als motorrem te gebruiken wanneer je het gaspedaal volledig lost.

Alle tips zijn welkom.