Geplaatst: 19-05-2005 12:19
[31733] Het Probleem: Auto rijdt een paar honderd meter tot de motor een beetje warm wordt(automaatbak schakelt ook over naar hogere versnelling) en is daarna geen centimeter meer te verplaatsen op eigen kracht, de motor maakt wel meer toeren maar verder gebeurt niets.