Geplaatst: 27-09-2007 11:52
[89334]Goede morgen,
Ik ben bezig met een porsche 911 carrera 4(964 coupe) die slecht loopt, ik ben niet echt een porsche kenner maar in iedergeval is het snaartje van de ontsteking defect, ook wil ik de bougies vervangen. Hebben jullie nog tips en/of adviezen.
Alvast bedankt,
Dick Wijngaard