Elektrolyse maakt kachelradiateur steeds lek

5 reacties

Merk
Citroën
Model
XM
Type
Onderwerp
Motorcode
20i
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-07-2007 0:04

[84529]Na het vervangen van de kachelradiateur was de nieuwe binnen een half jaar weer lek ( gaatjes in de gebogen pijpjes van de radiateur )
Koelvloeistof en rad. vervangen en een koperelectrode in de koelvloeistof gemaakt
die op de minpool van de accu is aangesloten.
Nu anderhalf jaar later: weer lek.
wie weet er een oplossing om het elektrolyse van het koelsysteem onder 0.03Volt te krijgen ?