Geplaatst: 17-07-2007 0:04
[84529]Na het vervangen van de kachelradiateur was de nieuwe binnen een half jaar weer lek ( gaatjes in de gebogen pijpjes van de radiateur )
Koelvloeistof en rad. vervangen en een koperelectrode in de koelvloeistof gemaakt
die op de minpool van de accu is aangesloten.
Nu anderhalf jaar later: weer lek.
wie weet er een oplossing om het elektrolyse van het koelsysteem onder 0.03Volt te krijgen ?